Motor:
- Jawa 50 – 05/20/21/23
- Vrtání max 40mm,
- Píst musí být dvoukroužkový
- Kroužky litinové
- Válec originál bez úprav
- Zapalování originál
- Výfuk bez úprav, pouze může být ohnut rozřezáním nebo vytočením směrem vzhůru (vzor Ořechov)
- Primární převod nezměněn
- Filtr libovolný
- Karburátor musí být originální
- Polské válce jsou tolerovány při dodržení rozměrů dle pravidel
Rám:
- Rám musí být původní
- Výztuha mezi krkem a sedlem povolena
- Zesílení brýlí a kříže povoleno
- Nádrž může být přesunuta před sedlo
- Použití drapáků povoleno,
- Plechy můžou být odmontovány
- Zadní rozeta originál – 55 zubů. díry povoleny.
- Zadní tlumiče z origo typu 05-20-21-23. Budou tolerovány repliky, ale pouze bez nastavení výšky!!!!!!
- Co není povoleno, je zakázáno!!!
Předepsané rozměry kanálů ve válci:
- Výfukový kanál:od hrany válce po hranu výfukového kanálu je min. rozměr 29,0.-tolerance 0,1 mm – to znamená že za rozměr 28,8 mm je závodník ze závodu vyloučen
- Přefukový kanál od hrany válce budou mít min rozměr 35,5 mm – tolerance 0,1 mm-to znamenána že za rozměr 35,35 je závodník ze závodu vyřazen
- Sací kanál od hrany válce je min rozměr 55 mm- tolerance 0,1 mm. Konec sacího kanálu bude mít max. rozměr 68 mm+tolerance 0,1 mm
- Výfuk musí být demontovatelný a bude podléhat závěrečné kontrole, to znamená, že nebude tlumící část obsahovat žádná přidané dírky a pod, Koleno výfuku bude také standardního tvaru. Žádná část tlumiče výfuku nesmí být demontována
- Celková délka obalu válce je 82 mm + 3 mm přesah vložky před válcem tolerance je 0,2mm
- Co není povoleno, je zakázáno!!!
Po skončení závodu se první tři přihlásí u pořadatele ke kontrole odmontování hlavy válce, kontrole zapalování a primárního převodu a výfuku, Kdo se kontrole vyhne, bude ze závodu i z následujících závodů SFC vyloučen!!!