Motor: 
  • Jawa 50 – 05/20/21/23
  • Vrtání max 40mm,
  • Píst musí být dvoukroužkový
  • Kroužky litinové
  • Válec originál bez úprav
  • Zapalování originál
  • Výfuk bez úprav, pouze může být ohnut rozřezáním nebo vytočením směrem vzhůru (vzor Ořechov)
  • Primární převod nezměněn
  • Filtr libovolný
  • Karburátor musí být originální
  • Polské válce jsou tolerovány při dodržení rozměrů dle pravidel
Rám:
  • Rám musí být původní
  • Výztuha mezi krkem a sedlem povolena
  • Zesílení brýlí a kříže povoleno
  • Nádrž může být přesunuta před sedlo
  • Použití drapáků povoleno,
  • Plechy můžou být odmontovány
  • Zadní rozeta originál – 55 zubů. díry povoleny.
  • Zadní tlumiče z origo typu 05-20-21-23. Budou tolerovány repliky, ale pouze bez nastavení výšky!!!!!!
  • Co není povoleno, je zakázáno!!!
Předepsané rozměry kanálů ve válci:
  • Výfukový kanál:od hrany válce po hranu výfukového kanálu je min. rozměr 29,0.-tolerance 0,1 mm – to znamená že za rozměr 28,8 mm je závodník ze závodu vyloučen
  • Přefukový kanál od hrany válce budou mít min rozměr 35,5 mm – tolerance 0,1 mm-to znamenána že za rozměr 35,35 je závodník ze závodu vyřazen
  • Sací kanál od hrany válce je min rozměr 55 mm- tolerance 0,1 mm. Konec sacího kanálu bude mít max. rozměr 68 mm+tolerance 0,1 mm
  • Výfuk musí být demontovatelný a bude podléhat závěrečné kontrole, to znamená, že nebude tlumící část obsahovat žádná přidané dírky a pod, Koleno výfuku bude také standardního tvaru. Žádná část tlumiče výfuku nesmí být demontována
  • Celková délka obalu válce je 82 mm + 3 mm přesah vložky před válcem tolerance je 0,2mm
  • Co není povoleno, je zakázáno!!!

Po skončení závodu se první tři přihlásí u pořadatele ke kontrole odmontování hlavy válce, kontrole zapalování a primárního převodu a výfuku, Kdo se kontrole vyhne, bude ze závodu i z následujících závodů SFC vyloučen!!!