Jawa Pionýr 05, 20/21, Jawa 23 Mustang
  • Maximální povolený objem motoru odpovídá osmému továrnímu výbrusu tj. vrtání průměr 40mm, zdvih 44 mm
  • Překročení kterékoliv z těchto hodnot není povoleno
Rám a podvozek:
  • Rám je původní, může být zesílen použitím výztuh
  • Rovněž mohou být upraveny či přemístěny držáky pérování. Úpravy mohou být provedeny svařováním či šroubovými spoji
  • Bezpodmínečně musí být zachován původní systém uložení zadní kyvné vidlice v rámu, kde však pryžové silentbloky mohou být nahrazeny kluznými pouzdry nebo ložisky
  • Zadní vidlice a její pružící elementy mohou být libovolné
  • Přední vidlice a její pružící elementy mohou být libovolné. Je však vysloveně pozici sloupku řízení k základní rámové trubce (úhel řízení)
  • Je povoleno měnit segment úchytů trubek vidlice (horní a dolní brýle)
  • Kola musí být původního typu teda 16
  • brzdy originál
  • Pneumatiky mohou být libovolné, nesmí však být opatřeny hřeby nebo jinak dále nebezpečně upravovány
  • Kapoty, sedalo, řidítka, ovládací páčky brzd, spojky a řadicího mechanizmu mohou být libovolné
  • Palivová nádrž je libovolná, ale musí být schváleného typu a musí být opatřena patřičným standardním uzávěrem
Motor:
  • Válec musí být původní, zvenčí neupravený, vnitřní úpravy na něm mohou být provedeny pouze odebíráním materiálu  ve vložce a v obalu
  • Válec je možné zkrátit na rozměr pístu, max o 3 mm. Jeho časování je libovolné. Je zakázáno použití jiné než litinové vložky
  • Je vysloveně zakázáno zvětšování, navařování a jiné úpravy chladicích žeber hlavy a válce
  • Rozteč svorníků se nesmí měnit
  • Rozvod sání pouze pístem
  • Hlava válce: Z originálního typu 0,5-20-21-23, nesmí se upravovat zvenčí, je povolena úprava spalovacího prostoru
  • Píst: Volný, ale jeho průměr nesmí být větší než 40 mm,pístní čep prům, 14,1 mm nebo 14 mm
  • Zapalování: Povoleno libovolné zapalování 
  • Klikovka musí pocházet z původního typu,0,5-20-21-23, může být upravena na průměru
Převodové ústrojí:
  • Převodovka musí být 3 stupňová, libovolný převod
  • Spojka muže byt libovolná, musí být pod origo víkem. Je povoleno použít jiné převodové poměry sekundárního převodu či primárního (jiný počet zubů), kryt sekundárního řetězu nemusí být namontován
Karburátor:
  • Karburátor musí být původní značky a typu
  • Rovněž originální musí být jeho připojení na válec motoru a systém sání
  • Může být osazen jinými tryskami a změněn průměr difuzoru
  • Je možno použít libovolný vzduchový filtr
Výfuk:
  • Může být použito libovolného výfuku
  • Hlavní technický komisař rozhodne o zařazení do klasifikační kategorie a o připuštění k závodu (určitá tolerance !!!)
  • Proti jeho rozhodnutí není odvolání !!!!!

Po skončení závodu se první tři přihlásí u pořadatele ke kontrole odmontování hlavy válce, kontrole zapalování a primárního převodu a výfuku, Kdo se kontrole vyhne, bude ze závodu i z následujících závodů SFC vyloučen!!!